RSS ikon Facebook ikon

Celebesedés – beköltözés a következő VVillába

Írta: Almaleves

2011.06.29. 18:08

Tetszik nekem ez a 15 perc hírnév. Vesz a kamera egy pöpec kégliben, eltolok néhány mélyenszántó gondolatot, aztán ha kiengednek, irány a hakni. Tejjel folyik a méz, közelít a Kánaán.

Alkalmasság tekintetében nálam nem találhatnának megfelelőbbet. Egyszerűen zsír vagyok. Gondolataim mélyen szántanak, ez nem vitás. De, ezzel nem azt akarom mondani, hogy paraszt vagyok!
Éles eke, mert vág mint a beretva, az ő nagy esze. Az enyém persze, csak így rímel is. Kapálod? A szövegem nagystílű, lesz min szórakoznod. Úgy, igen. Villámagyú sármőr vagyok.

Valóságcelebnek lenni, tehát van esélyem. Jelentős.

Kicsit sem volt kurva nagy a meglepetésem, mikor látom, hogy a sok agyatlan - tehát nem olyan mint, én - barom tömegesen jelentkezik a válogatásra. VV5, új villa, új remények. Idióták! Senkik vagytok, esélyetek az lúfasz. Bazme' mennyien vannak ezek!!! 38000 gyökérpalánta. Valamit ki kell fundálnom, hülyének tettetni magam vagy ilyesmi. A faszt! Abból már volt elég. Pina, fasz, segg, csöcs. Ezek is mind megvoltak. Tiszta gáz, már izzadok. Más, igazán gyönyörű újdonságot kell megfuttatnom az ilyen koravén faszok előtt. Olyat amit eddig még nem láttak!

Ezen tanakodtam tegnap, amikor a nőm beszólt. Egyébként kapott volna egy maflást, visszakézből, ahogy szokás, de most valami értelmes vakert tolt.
Aszonygya, szervezkedjünk össze. Közben elkezd darálni az agyam, nagyon gyanús a spinkó. Kiszúrom idegből, hogy egyből lelopta az ötletemet, azt állítva, hogy ő már nálam régebbről vágyakozik a celebputriba.

Erős lesz ez ribanc! Aztán meg jön azzal sunyiba, hogy ezt ő már mondogatja egy darabon, de én nem figyelek rá eléggé, meg hogy én vagyok a lopós-hazudós faszkalap. Így! Bele a facéba! 

Na, erre már megvadultam és rávertem szelíden kettőt, mehet is a tiszteletlen szuka a fogorvoshoz a jövő héten. Fogatlan rinya nekem meg ne pofázzon, amúgy!

Egyből csillapodott, mint a merga valaga a földúton! Rákérdeztem, azt mégis hogyan gondolja eztet?
Először becsapott nála a majré, nem akarta elárulni, majd mikor megcirógattam, elnyomta, hogy olyat akar mutatni, amit eddig még senki.

Mégis mit? Érdekelt mi olyat tud, amit még egy lúvnya sem lőtt el. Nem árulja el, mert lenyúlom! Ezt volt képes iderakni az orcámba. Ki vele, vagy nem lesz egy fogad sem reggelre! - nógattam szelíden. Megtört a jég, a kommunikáció mindig is az erősségem volt és most sem hagyott cserben.

Na jól van csini fijú, az ötletem nagyszerű. Be fogok mutatni egy élő menszeszt! Tampon ki-be, vér mindenütt, satöbbi. Ezzel állt elő!
Állat, cool! Mennyi esze van ennek, ki se nézné belőle az ember. Hisz csak egy nőci!

Elbaszta az estémet, öntöttem magamba néhány sört, kiszáradt a lelkem, a sörben meg az van. Az agyam is gyorsabban perdült, veszett iramban szörfözgettem a milliárdnyi agysejtem között, de még így is beletelt némi időbe mire megszültem a jövőt. Mert egy igazi férfi is tud potyogtatni, ha kell kiszarja a dolgokat. Igen-igen, odaálltam hetykén a ketteske elé és megszólítottam: - Az is valami, veres folyadék, vámpírizmus, rontás? Semminek a fele, mínusz egy. Közöltem ezt vele barátságból, akartam, hogy a lélek benne is megmaradjon ugyanis. Én, azaz én, beköltözök és bemutatok egy (vagy több) barna krumplit, esetleg kábelt. Totálba a kamerának. Ez a nagy, büdös, lassan mocorgó fekália neve, ha valaki nem ismerné. Ilyet még senki, de senki nem látott!

Elismerően bólintott és megismételte, hogy egycségbe az erő, szövetkeződjünk. Már ki is találta, ismeretlennek tettjük önmagunkat, bent a viskóban meg összegyövünk, lesz ezaz, majd előállunk a farbával. Az unalomba fulladás ellen mindketten előadjuk a mutatványunk, ami korszakalkotó lesz a realityk világméretű történelmében.

Miután ezt lepacsiztuk, dugtunk egy óriásit, majd elaludtunk. Álmomban már bent voltam.
 

Szólj hozzá!

Címkék: reality villa valóságshow

A bejegyzés trackback címe:

https://almaleves.blog.hu/api/trackback/id/tr443025185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása